پویش با انرژی

۰۹ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۷ کد : ۴۵۰۰۴ اطلاعیه
تعداد بازدید:۹۰۴۲
باعنایت به اینکه درسال جاری شاهد رشد بیش از پیش دمای هوا در سراسر کشور هستیم و همین موضوع موجب شکسته شدن چندین باره رکورد مصرف برق در کشور شده ، بر همین اساس ضرورت مدیریت مصرف برق توسط تمامی مشترکین با هدف حفظ سرمایه های ملی و پایداری شبکه چندین برابر شده است. وزارت نیرو با هدف جلب همکاری و رعایت الگوی مصرف توسط مشترکین خانگی و تجاری نسبت به اجرای بزرگترین پویش کشور با نام "با انرژی" اقدام نموده است.

  باانرژی باشی،  برنده ای   -    #۱۵۲۱ *

معرفی پویش با انرژی و نحوه  بهره مندی از جوایز  پویش               

با شروع فصل گرم، در حدود 40 درصد از ظرفیت تولید برق در ایران، توسط وسایل سرمایشی مصرف میشود که این میزان، از مجموع ظرفیت نیروگاهی در کل کشورهای همسایه شمالی ایران بیشتر است. پویش باانرژی با این هدف طراحی شده است که ضمن حفظ رفاه و آسایش تمامی شهروندان عزیز، مشارکت حداکثری آنها را برای بهبود روشهای مصرف برق به عنوان یک انرژی گرانبها جلب نماید. در این پویش، که تا پایان تابستان ادامه دارد،  به مشارکت کنندگانی که موفق به حداقل 15 درصد صرفه جویی در مصرف برق در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شده اند، به قید قرعه جوایز ارزشمندی از قبیل ۳۰۰ عدد خودرو و هزاران کمک هزینه خرید لوازم خانگی، برقی و الکترونیکی و بسته های اپرانوری اهدا خواهد شد. همچنین، تخفیف در قبوض برق افراد دارای صرفه جویی به صورت قطعی تا سقف رایگان شدن قبض اعمال میشود. 

 

نحوه شرکت در قرعه کشی خودرو و جایزه 100 میلیون تومانی پویش با انرژی: 

 تمامی مشترکان با تحقق حداقل ۱۵ درصد صرفه جویی در مصرف برق نسبت به دوره مشابه سال گذشته وارد فرآیند قرعه کشی ماهیانه جوایز فوق خواهند شد که در آن تا پایان تابستان مجموعا ۳۰۰ عدد خودروی  اتوماتیک و 1500 عدد کمکهزینه 100میلیون تومانی خرید کالا به برندگان اهدا خواهد شد.   

برنامه کاربردی (اپلیکیشن) باانرژی:  

مشترکان در صورت نصب و استفاده از برنامه کاربردی »باانرژی «، با راه های ساده کاهش مصرف برق و نحوه تحقق اهداف پویش آشنا میشوند و در صورت محقق نمودن اقدامات و اهداف  تعیین شده در برنامه کاربردی، شانس بهره مندی از سایر جوایز ارزشمند پویش را نیز خواهند داشت. اطلاعات بیشتر، در برنامه کاربردی »باانرژی« قابل مشاهده است. دسترسی به برنامه کاربردی »باانرژی«، از طریق شماره گیری کد دستوری #۱۵۲۱* و یا ورود به سایت www.ba-energy.ir میسر میباشد. 

 پویش دانش آموزی: 

در صورت واردکردن شناسه قبض برق توسط  دانش آموزان از طریق سامانه »شاد« و تحقق اهداف مورد نظر در پویش باانرژی، علاوه بر اینکه شناسه قبض مربوطه وارد فرآیند قرعه کشیهای عنوان شده در بندهای ۱ و ۲ میشود، به  دانش آموزان نیز به قید قرعه جوایزی از قبیل تبلت، کنسول بازی و بسته های اینترنتی رایگان اهدا خواهد شد.

 جشنواره فیلم و عکس با انرژی: 

جشنواره فیلم و عکس با انرژی، با هدف شناسایی و تقدیر از بهترین آثار هنری و با رویکرد افزایش آگاهی و فرهنگسازی عمومی در عرصه صرفه جویی در مصرف برق و تاثیرات مثبت آن بر جامعه و محیط زیست  برگزار میشود و به آثار برگزیده جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد. مهلت ارسال آثار تا ۱۰ مرداد سال جاری بوده و علاقه مندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس زیر مراجعه نمایند

  baenergy-festival.ir 

در پایان خاطرنشان میسازد حداقل یک خودرو در هر بار قرعه کشی ماهیانه برای مشترکین تحت پوشش هر شرکت توزیع نیروی برق به عنوان سهم ثابت تخصیص داده شده است. با  اینحال، در صورتی که شهروندان هر شهر و استان نسبت به تشویق همشهریان خود به مشارکت بیشتر در پویش و تحقق حداقل صرفه جویی 15 درصدی اقدام نمایند،  به میزان افزایش  صرفه جویی در مقایسه با مصرف سال قبل، سهم  آن استان نیز از تعداد خودروها افزایش  مییابد .


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: پویش پویش با انرژی دمای هوا رکورد مصرف برق مدیریت مصرف برق سرمایه ملی وزارت نیرو الگوی مصرف دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۲۵ )

نظر شما :